Sari

Semalam sonok bebeno teman bila team Jerman menang semi final...bukan setakat menang, menang besor lagi...maap ye team samba...bukan tak suka team Brazil cuma tak minat je...heheh jangan marah arrr 

Ingatkan arini boleh sonok lagi sebab harap benor Belanda menang...tapi apakan daya..penalti tak menyebelahi...memang bola tu bulat...apa-apa pun boleh jadi...

So final nanti macam yang semua tau, Jerman akan berentap dengan Argentina...kome sokong mana? teman masih tetap dengan Jerman walaupun ikut rekod pertemuan dema sebelum ni, Argentina lebih banyak menang...teman sokong Jerman pun sebab ikut en. hasben & jersi Jerman cantik...hahah..boleh gitu? ater teman bukannya tau sangat pasei bola-mola ni...lain la kalo hoki kann..

Anyway, bola bola jugak...jangan lupa bulan ni bulan Ramadhan...rugi kalo tak grab pahala berganda...

Labels: | edit post
2 Responses
  1. Azrin Rahim Says:

    den sokong argentina


  2. Sari Says:

    Azrin Rahim - okeh, kita berentap ekk ;)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung