Sari

Nampaknya hari ni banyak citer pasal senarai kete yang turun rege....entri teman aritu citer pasal model kereta yang diramalkan turun...bole tengok kat SINI

So, ni teman nak share info yang lebih detail...kete apa n berapa peratus penurunannya...

Sumber teman amik dari berita semasa.com

  1. Harga kereta Peugeot 308 turun (11 peratus)
  2. Harga kereta Volkswagen Golf turun (7.1%)
  3. Harga kereta Viva turun (5.4%)
  4. Harga kereta Myvi turun (4%)
  5. Harga kereta Persona turun (3.8%)
  6. Harga kereta Alza turun(3.4%
  7. Harga kereta Proton Preve turun (3%)
  8. Harga kereta Honda Jazz Hibrid turun (2.5%)
  9. Harga kereta Saga turun (1.1%)
  10. Harga kereta Exora turun (0.7%).
Agak2 kalo rege dah turun, dema x bagi le diskaun pape dah ye...biasa kalo promo, mesti ader diskaun RM2000 ke, ipad mini ke kan...
Pastu frust jugak tengok proton espcially Exora tu turun sikit bebeno...ingatkan kete nasional boleh le turun banyak sikit....huhuhu

Apapun, terpulang le pada bajet memasing...

*tetap berangan la jawabnya..ohhhh*
Labels: | edit post
4 Responses
  1. hazlina azmi Says:

    adoi2 bestnya la kalo ada duitkan..sedap jerrr tgk harga kereta turun..:)

    rajin2 jemputla jenguk blog saya pulak ye..:)

    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/


  2. Sari Says:

    hazlina - tengok je la nmpknya...hihi
    anyway tq singgah


  3. Alin Marlini Says:

    betul tu..kereta Malaysia turun sikit norr....


  4. Sari Says:

    alin - turun byk lagi bestkan...baru ramai guna kete nasional :p


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung