Sari


Semalam opis teman buat gotong-royong buat bubur yg paling femes masa bulan poser..apalagi kalo bukan bubur lambok kan...

Dari pagi le ajk2 dah stat buat keje..meriah la jugak walaupun yg banyaknya sesi menyembang n menengok..biasa la tu kan...

Dapat le juga teman menimba ilmu membubur..serius teman x penah buat bubur lambuk ni..maklum le mencabor jugak nak mengaconya..*statement org malas, kuikui*

Apapun mmg sedap le bubur yg dema masak ni..tambah plak dgn menu sampingannya -kerabu pucuk mangga n perut...nyamnyamnyam

Timakasih le pada semua yg join ye..nnti teman cuba2 buat plak..err, buat la sgt..

Posted via Blogaway for android
Labels: | edit post
6 Responses
  1. ~aYu~ Says:

    meriah la opis tu yer. bagus betul la.


  2. Sari Says:

    Ayu-mmg seronok kumpul2 cenggitu..dh mcm kenduri pejabat.hihi


  3. zh-ena Says:

    seronoknya gotong royong msk bubur lambuk


  4. sy pun tak pandai masak bubur lambuk. smlm kami dpt bubur tu dr jiran.


  5. Sari Says:

    Zh-ena - seronok jugak..hilang penat bila sama2 buat keje ;-)


  6. Sari Says:

    Nur- sama la kita..nmpk senang tapi bila buat ble tahan penatnya;-)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung