Sari
Salam semua...


Kenapa tetiba ader gmbar kasut sekolah ni? hehe, gambar ni dah lama diambik cuma mak diaorg ni yg konon2 bz xsmpat nk upload kat sini..

Kasut2 ni dah byk2 kali dibukak dipakai sejak dibeli...akhirnya mlm seblom sekolah bukak smua pakat nak amik gambar kasut seblom warnanya bertukar!!, cuma yg empunya kasut itam tu boleh berlagak sbb xyah nak berus sakan n kapur mcm yg lelain...(tapi ada kan kapur itam?)..kasut yg x berzap tu adalah kasut pinjam sbb xder kasut utk budak umur bwh 2 tahun (tu dia sesaje nak interframe kakak2 n abgnya)

Sepatutnya ada la gambar kasut2 ni seblom n selepas kan tapi abaikan je la...mmg bertukar w/pun baru 3 mggu sekolah...aduh sakit mata tgok lebam2 n comot2 tu smua...tapi mmg xbagi can punya..sila basuh kasut sekolah sendiri yer..mak tak terlibat dalam urusan itu..hehe

Bila agaknya kita2 ni dpt peluang nak pakai kasut2 tu balik ekk? masa kursus? masa sukan jabatan?masa joging? eleh teringin kan nak pakai utk suka2..mengaku je la.. Bestkan zaman sekolah....aduhai!!!!







Labels: | edit post
4 Responses
  1. Mama_Aqish Says:

    he...he....kelako tol...sehati sejiwa ek...


  2. dulu masa kecik2 saya selalu kena tolong adik2 basuhkan kasut2 sekolah diaorg. so, every week kena basuh 4 pasang kasut sekolah! huhu


  3. Sari Says:

    mama aqish - kejap lagi gaduh la tu, hehe

    temp.housewife - kakak mithali yer, msti jasamu dikenang jua..hihi


  4. zh-ena Says:

    ena dulu pergi sek pki kasut penguin jea :D

    untung bdk2 skang nie


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung