Sari

Salam semua...

Sempat lagik ni nak ucap selamat datang 2010...
Jalan2 ke merata blog penuh dgn ucapan tahun baru, jadinya nak interframe la jugak,heheh

Mcm smua yg lelain semestinya mengharapkan sinar baru di fasa yg baru seiring dgn bakal meningkatnya usia di mana2 bulan sepanjang tahun ni kan...

Harapnya tahun ni selain drpd azam utk diri sndiri n famili, dpt lebih rmai geng2 blogger, dpt msuk @ menang contest yg kebabom, lebih kreatif dlm cabang menggodek blog, sukses dlm bisnes kecil-kecilan di online ni n apa2 aje yg sewaktu dgnnya...

Pada smua yg sudi menjengah ke sini, timakasih juta2...

Hope all of us will be a better person for the great life!!!


Sari
Salam semua...
Dah last minute ni baru nk join...xper, smpat lagi nih...


Contest daripada PUAN LINDA yang comel...

Syarat2 semua ble terjah kat SINI jer

Hadiahnya MiStErI tau...

Tarikh tutup 31/12/2009 pukul 12 mlm

So ni la gmbor NOTTI-FACE nya..


Namanya : Amni Zafirah bt Paker Mohamad
Nama maknya : Saribanon bt Abdullah Saffari
T/Lahirnya : 16 Mac 2008
Umur sekarang : 1 tahun 9 bulan

Gambar ni masa Amni 5 bulan...mmg time umur ni dia suka buat mcm2 memek muka cuma maknya yg xbrape rajin nak amik gmbor... apapun ada gak terselit notti face Amni ni yg dpt dicaptured..harap2 ader rezeki last menet..heheh

Gud luck Amni!!!


Labels: 0 comments | | edit post
Sari
Salam semua...

Ada tahun baru punya giveaway dari tuanpunya blog Almari-Adel



Memang sonang sangat tau...x caya jom klik2 kat situ

Macam2 ader juai kat sana tau,
ble cuci mata n klau ader yg berkenan sambor jer..

Ada hadiah misteri nusantara menanti kita..(wah saspen giler nih)

Tarikh tutup 20/01/2010 (cantik jer angkanya)...

Jom ler join...





Labels: 0 comments | | edit post
Sari

Salam semua...

Jualan CD satu harga untuk semua jenis kembali lagi
[Babylain plain, babyland printed (spongebob, bluemonkey,pink retro n black retro), Coolababy pocket n Coolababy AIO]

Macam biasa harga RM 28.00

Pada yang nak buat pre-order pun boleh...cuma deposit RM10.00 untuk satu CD, klau 2 CD RM20.00 dan seterusnya ...Dah abis bayar baru la dapat CD2 tu ...

Pada yang nak oder bebanyak n rasa nak buat ansuran pun boleh jugak..cara bayaran tgok kuantiti CD yang di oder...abis bayar smua baru diposkan CD puan2 tu...

Pada yang nak oder dulu n bayar time gaji pun xde masalah...bisa diatur..bayar separuh dulu (50%) n bila dapat gaji bayar la separuh lagi n pastu CD yang dihajatkan akan dipos yer...

Bolehlah pakat dgn kengkwn kat opis atau jiran2 utk kongsi2 beli...klau dah beli byk, harga boleh diskaun lagi tau...buat ala2 skim main kutu pun boleh gak..

So tunggu apa lagi...jemput2 la kontek kak sari ekk..
smua boleh dirunding, hihi...

Tawaran sah selagi stok masih ader...



Sari

Salam smua...

Terjumpa info ni kat satu blog...mmg x terpk pun psl tong gas punya tarikh luput...asyik tau guna jer... bila tgh masak gas abis baru ler sibuk2 nak carik no. tepon pakcik gas tu..hihi

Apapun jom kita kongsi sesama maklumat yg berguna ni...penting juga kita tau menda2 ni sbb klau brlaku insiden yg xdijangka kesannya mmg la menakutkan...

Di sini caranya bagaimana memeriksa selinder gas LPG :
Di salah satu sisi selinder gas expiry date akan dikodkan secara alpha-numerical seperti berikut;

A , B , C atau D
diikuti dua digit, contohnya D06.


Huruf bermaksud suku ke berapa dalam satu tahun -

A utk March (Suku pertama),
B utk June (Suku kedua),
C utk Sept (Suku ketiga),
&
D utk December (Suku keempat).

2 digit itu pula menunjukkan sehingga tahun berapa selinder itu selamat digunakan
Jadi D06 bermaksud selamat digunakan sehingga December 2006.

Bolehlah diwar2kan kpd kengkawan untuk kesedaran dan mungkin boleh menyelamatkan nyawa...

Apa lagi, jom kita ke dapur tengok tong gas masing2...



Sari

Lucky draw ni akan tertempek kat sini smpai 25 dis 2009
Nak tgok n3 baru scroll jer ke bawah ekk


Ni ada lucky draw dari tokey Medaistore

Mmg senang banget... just buat stickey mood, n3, jadi follower, msukkan dlm blog list n linkkan psl lucky draw ni kat tuan rumah balik
Hadiah?
3 pemenang bertuah akan dapat ni...


1 CD BAMBOO BABYTODD
1 CD COOLABABY
1 WETBAG

Jom smua wahai org2 kampung..hihi
Klik jer kat blog Pn. Nik Hafizah

tarikh tutup 25 Disember 2009




Labels: 1 comments | | edit post
Sari
Salam Maal Hijrah 1431

Lama x tgok pc so xtau apa citer blogger2 smua...sebabnya???
Ni gmbor (mata ke 2) kat bwh ble citer kenapa yer...



xnak pok pek pok pek sbb mmg tgh musim sakit mata so pada sesapa yg xnak kena ble amalkan doa kat bwh ni yer...



Prevention is better than cure...