Sari
010117.
Sekejap je dah selesai setahun. Cepatnya masa kan.
2017 ni tak tau nak azam apa. Tiap tahun bukannya ada azam yang spesifik pun. Just follow the flow gitu. Aje tak ada misi visi..hahaha, belasah je.
Apapun semua orang kena la ada target ye tak. Mesti nak move on. Mesti nak naik ke tahap lain. Nak lupa yang pahit. Nak yang baik-baik. Angan-angan mat jenin pun boleh. Apa ada hal. Tak capai tahun lepas tahun ni kan ada. Tak dapat tahun ni sambung pulak tahun depan...hehehe
2016 dah lepas. Banyak jugak pancarobanya. Asbab keje, asbab orang, asbab hati..oppsss..tak pasal termenangis tanpa diduga, terperasan tanpa sengaja, tersakit tanpa dipinta, tergelak tanpa periksa..semua ada..ish ish ish ntah apa-apa.
Ada yang pahit untuk dikenang, ada yang manis untuk dilepaskan. Terimakasih pada  yang sudi singgah di sisi. Anda semua adalah pengalaman berharga yang tak pernah dikesalkan. Maaf andai diri tak sempurna.
Moga 2017 lebih memberi makna. Makna yang terbaik dan terindah.

Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung