Sari
Hari ni dah 15 Syaaban...dalam 2 minggu lagi kita nak masuk bulan Ramadhan dah...sekejap je masa berjalan...kome dah ganti ke puasa-puasa yang tertunggak tu?...cepat-cepat, kejor yong kejor :P

Pagi tadi jugak stat game pembukaan bola piala dunia...Brazil lawan Croatia ye...aje dah ramai yang cari port & cari stok makan nak ngadap tibi...hamboi yob-yob, ader yang siap amik coti arini kome...baguih-baguih...boleh qada tido dengan aman, heheh

Nampaknya bulan pose kali ni boleh le encik-encik somi amik tugas isteri kat dapur masa sahur...lena sikit tido bini tu kan...nanti dah siap-siap hidang, baru kejut kitaorang okeh....peace :D

Labels: | edit post
3 Responses
  1. suami sy tak minat bola. Jd mmg sy juga kena bgn siapkan mknan bersahur. hehe


  2. Sari Says:

    nur- untung la suami..heheh


  3. Blogger Says:

    ARE YOU PLAYING FIFA ULTIMATE TEAM?
    Then you probably need MORE COINS!
    Check out FUT Millionaire.


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung