Sari

Semalam dengan arini kitaorang kat opis dah stat deco2 raya....beli lampu lip lap, ketupat besor yang ader lampu tu, sampul raya n reben untuk anyam ketupat....

Keje teman menganyam....nak buat ketupat bawang x reti, buat je ketupat sate...kaler opkoz colour block...xder hijau2 bagai...bantai je pink, purple, biru semua....tapi serius cantik plak nengoknya....

Sambil deko2, pasang plak lagu raya...feeling raya ketat2 weh....xder mood plak nak buat keje...hahah, alasannnn....

Meriah plak rasanya nengok suasana opis yang warna-wani...pelita je xde...jangan xtau, kat ateh meja memasing dah ader biskut raya...oder dah sampai uolsss...heheh

Selamat mendeko ye kome....

Labels: | edit post
5 Responses
  1. selamat mendeco... pasti meriah kan raya kat ofis :D


  2. Sari Says:

    Tenkiu2..mmg meriah bebenor :-D


  3. Sari Says:
    This comment has been removed by the author.

  4. pena rozie Says:

    Opis kite org x sempat nak deco2 ni....


  5. Sari Says:

    Pena rozi- sempat lagi tu nk deco2. .hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung