Sari

Bagi sesiapa yang malas melipat pakaian secara biasa bolehlah cuba2 tukar stail plak..

Mana tau kot dpt buat pendapatan sambilan menggubah hantaran...

Ada brani???












Haha... bikin pening punya lipatan...


Labels: | edit post
4 Responses
  1. UmmiRosma Says:

    Sekali -sekala nak buat lipatan mcm ni kan bagus ya...terutama jika kita jadikan ianya satu game semasa majlis hari jadi or anniversay...a good idea!


  2. sari Says:

    betui3x...itu klau tgn xkeras la nk folow..klau tgn saya alamat jadi kain buruk la..hihi


  3. sifa Says:

    ajarlah cara nak buat lipatan2 di atas tu..


  4. sari Says:

    sifa, kak sari pun pening tgok cecara lipatan tu, susah2 sgt gantung je la ekk...hihi


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung