Sari



Salam Lebaran Dari Saya Dan Keluarga Buat Semua Yang Sudi Menjengah Ke Sini...

Kambing ranggi naik LRT
Katak pisang tercekik tulang
Walau dalam blog ucapan diberi
Itu tandanya ingatan tak hilang


Maaf Zahir Dan Batin






Labels: | edit post
4 Responses
  1. Sitisifir10 Says:

    Uuu...daringnya kad raya dia :P


  2. sari Says:

    gambar jer daring tau orangnya tidak..kuikuikui
    anyway, tq sitisifir


  3. mama tisya Says:

    slamat ari raya akk...mmg dh add blog akk kt link cni http://mamatisya-friends.blogspot.com/

    dh follow akk gk..tkde la slalu menang contest pn..rezeki nasibaik baik so bole la menang..tkde tips2...rmi kwn tu mayb depa suka bc blog kita kot tu yg diorang add jd follower di samping kita wt contest...


  4. sari Says:

    tq mama tisya...
    rmai gak yg kata salah satu cara nk ramai kwn kat blog buat jer contest...xpe nnti ble ler pk contest aper sbb skang ni byk sgt contest ader...


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung