Sari
Sambungan entri semalam psl NI..

Dah jenuh mencuba tapi masih buntu, akhirnya saya nekad tepon Celcom careline di 1111..layan la mesin suara pompuan tu kejap..tekan sana tekan sini..baru la dpt cakap dgn dia punya staff..mujor staff tu cekap..tggu lebih kurang..trus dpt settlekan masalah..senang bebeno ropenya..taip je MM, nama n alamat ke 28881..siap..

Ader 1000 pelanggan Celcom terpilih yg akan dpt tiket tu..xtau le saya ni dapat ke x..harap2 untung sabut, timbul la 2 tiket tu..

Klau saper yg ader problem mcm saya semalam, ble la guna cara yg kat atas tu yer..xpun call jer 1111..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    thanks bebanyak.. aku pun dah jenuh mencari the solving road tuk masalah nie.. last2 jumpe artikel nie.. hehe.. tq..


  2. Sari Says:

    okeh anon, welcome..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung