Sari
Skang ni smua org msti ader paling krg 1 pendrive kan...So apa kata kita tengok pendrive yang ble buat kita rasa xsabor nak guna ataupun sayang nak guna???




































Kalau saya ader stok semua pendrive ni kan best..ble jual kat uolls smuakan...

Sari

Sekali-sekala apa kata kita berfikir dengan ayat-ayat mutiara...Mungkin kekadang susah nak faham sebab biasanya banyak yang tersirat dari yang tersurat...Apapun tak salah untuk dijadikan pedoman, tak banyak ciput pun jadilah....
Sesapa yang minat nak komen dengan ayat-ayat kat bawah tu jgn segan2 ye puan2...


1) “Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.”

2)
“Biar pendiam tapi berisi, daripada bising menyusahkan orang; biar banyak ingatkan mati, daripada hidup bagaikan arang.”

3)
“Paling indah hidup apabila kita mendapat semua yang kita inginkan, tapi paling tak indah bila dah dapat itulah punca masalah hidup kita.”

4)
“Pengetahuan adalah teman anda yang terbaik. Ia sentiasa mengikut anda ke mana pun anda pergi. Tatkala semua orang menolak anda, pengetahuan tetap membisikkan sesuatu yang berharga.”

5)
“Orang yang banyak duit selalunya tak bawa duit dalam poket tapi kadang-kadang orang yang tak bawa duit dalam poket sebab memang tak berduit.”

6)
”Sembahyang itu ketenangan. Ketenangan benihnya kepintaran, kepintaran itu jawapnya kecemerlangan. ”

7) “Jadilah orang cerdik supaya senang hidup tapi kalau dah terlalu senang selalu jadi tak cerdik.”

8)
“Apa nak takut dengan madu, masuk ke perut jadi ubat; tapi takutilah lebah, kalau menyerang boleh padam.”

9)
“Berlarilah terus hingga ke garisan penamat, sebab perlumbaan yang tidak sampai ke garisan penamat tidak pernah selesai.”

10) “Jangan takut terlambat. Yang paling bahaya adalah berhenti dan langsung tak bertindak.”


Gambar ni xyah ler nak komen sebab mmg no komen...comeyyyyyy sesangatttttt....

Sari

Jom tengok fenomena alam



















Tak tercapai akalkan...


Sari
Bulan ni mmg banyak contest....so harap maap ler klau n3 penuh dgn giveaway/contest...sajer nak memeriahkan majlis dan menambah kenalan walaupun bukannya aktif sgt berblog...

kalau minat dengan brg2 handmade.. jom kita join sesama.. syarat dan hadiah boleh klik kat Dayang 's Giveaway

Semuanya kiut-miut n comey2 belaka sampai susah nak pilih...pk punya pk pilih yang ni ler...

keychains..


Kenapa pilih keychains? Sebab nak tambah koleksi kat opis.. nape kat opis? sbb kat umah xdpt lagi tmpt yg shesuai...ader je tangan2 kecik yg terlebih rajin mengemas...lagipun boleh ler tolong promosikan kraftangan Dayang kat geng2 opis..betul x Dayang???Ha..kan Dayang tgh angguk2 kepala tu...

ni saje nak tunjuk skit (xsemua) koleksi yg ader kat opis tu utk cik Dayang kita..

Semoga bertambah koleksi rantai kunciku...







Sari

Salam Ramadhan Kepada Semua Yang Singgah Ke Sini...
















Semoga Ramadhan ini membawa seribu keinsafan dan ketaqwaan...