Sari
Ader contest lagi ni...Join lagi la...

Kalau nak join gak klik sini yer kawan2

So, jom check Terms & Conditions..



Terms and Conditions for this Contest :

1. Contest ini terbuka kpd semua BLOGGER.. Tempoh Contest adalah dari hari ini sehingga jam 5.00 ptg pada 22 August 2009..


2. Contestant diwajibkan menjadi FOLLOWER blog Sha a.k.a ibu Puteri serta ADD link blog ini dalam bloglist anda..- DONE-


3. Contestant diwajibkan untuk letakkan banner di side bar blog masing2.. Banner tersebut mestilah di link dengan link ini : http://shashashaikhazaihid.blogspot.com/2009/07/baby-in-pink-contest-sticky-mode.html

-DONE-

4. Sila upload sekeping sahaja gambar anak anda & buat special entry tentang contest ini. Pada gambar tersebut, nyatakan nama baby & tarikh lahir baby..

-DONE-



Tengok model (Puteri Shaikha) untuk contest ni jer dah agak yang maknya ni suka banget kat pink kaler...So memang menarik n terus rasa nak participate...Untuk Sha inilah calon untuk contest tu yer...(gambar ni diambil minggu lepas tau)

Nama : Amni Zafirah bt Paker Mohamad

Tarikh lahir : 16 Mac 2008


5. Jantina baby tak kira boy or girl, yg penting gambar tersebut mestilah gambar anak anda berpakaian baju or seluar berwarna PINK. Anak anda mestilah yang dilahirkan dalam tahun 2007-2009 sahaja..

6. Dan jangan lupe utk jwb soalan ini :
a) Kenapa anak anda patut menang dlm contest ini??

Sebab Amni ni cukup susah nak di ambik gambar dan sangat kurang baju warna pink. Nampak cute plak dengan overall gaun pinknya...(ini dari kacamata maknya la)...Amni jugak patut menang dlm contest ni supaya dia dapat menambah kawan-kawan merah jambunya. Go go pinky gurl!!!

b) Apa yg anda tahu ttg blog Sha ni & kenapa anda suka baca blog ini?? Just nak tahu ape yg anda tau..Extra marks k..

Blog Sha ni penuh dgn pinkishnya...So comeyyy...Seronok tengok keluarga bahagia Sha...penuh loving and caring terutama pada tuan puteri yang menjadi permata hati...terserlah naluri keibuan dan kasing-sayang yang menggebu-gebu...Keep it up yer Sha...Akak follow...

7. Pastikan di entry anda terdapat link2 ini ( kalau xde, ur entry will be DISQUALIFIED).

Link blog ini http://shashashaikhazaihid.blogspot.com/

Link contest ini http://shashashaikhazaihid.blogspot.com/2009/07/baby-in-pink-contest-sticky-mode.html

- DONE-

8. Setelah entry anda mematuhi semua syarat2 yg telah ditetapkan, sila tinggalkan URL-Link-Contest anda di ruangan Comment entry ini sebagai tanda anda dengan SAH nye telah menyertai contest ini juga memudahkan juri membuat semakan..

9. Pemenang akan ditentukan oleh juri Profesional yg dilantik sendiri..huhu...


So pada yg crazy in pink...jgn tggu lama-lama...jom join!!!



Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung