Sari
Sekarang ni kalau perasan tengah rancak dengan kempen beli barangan tempatan. Jadi di ruang ni saya nak promosi sikit produk yang sedang "hot"di mana-mana. Tak lain tak bukan produk si kembar yang comel dan kiut-miut UPIN & IPIN.
Mula-mula saya beli untuk suka-suka sebab anak-anak minat banget dengan siri ni. Lepas tu diaorang promote kat sekolah so dapatlah tempahan kecil-kecilan. Hemmm sambutan memang best. Jadinya sekarang ni konon-kononnya nak melebarkan sayap ke bisnes internet la plak..Pendek kata kat sini nanti saya akan paparkan produk-produk upin & ipin ni untuk sesiapa yang berminat..Apa yang penting???(nyanyi ikut wonder pets..) semua barangannya adalah ASLI dan BERKUALITI..diambil terus daripada kedai WOG (World of Geng). Mutu memang setanding dengan produk-produk luar macam Disney, BEN 10 etc..
Kalau kita boleh beli barang-barang branded oversea macam jam, seluar, beg tangan, kasut bla..bla..bla..apalah salahnya kali ni kita sokong produk tempatan plakkan. Bolehlah Les Copaque Production buat siri atau filem lagi..(memang nak buat pun..Upin Ipin Angkasa..target 2011 keluar filem ni)..TUNGGGUUU!!!!!
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung