Sari

Manjakuhappy Giveaway


Baru jer bukak blog n nampak contest ni..alamak arini last datenya..harap2 sempat la nak join.. So pada yang lain2 tu cepat2 sementara masa masih ada...

Macam mana nak MASUK senarai bakal pemenang? Ada 5 cara untuk jadi peserta

CARA 1 Berikan komen kat dlm entry giveaway ni berserta email address anda. (Senangla saya nak email jika menang :)) (done)

Nak masuk senarai lagi?
CARA 2 "Follow" this blog. Ada kat sebelah kanan "Come and Join, Manjakuhappy members", Dah ada ke? automatik masuk senarai nanti.(done)

Dan masuk lagi?
CARA ke 3 Linkkan blog http://manjakuhappy.blogspot.com ke dalam website/blog/fp/dll. Kemudian beritahu saya dengan meletakkan komen di sini ye.(done)

Dan lagi?
CARA ke 4 Buat entry mengenai Manjakuhappy Giveaway dengan meletakkan gambar giveaway serta link http://manjakuhappy.blogspot.com ke dalam blog anda! Cerita lah apa2 pun mengenai Manjakuhappy! ho..ho.ho...jgn lupa datang sini balik untuk beritahu saya dgn meletakkan komen di sini.(done)

Okay, ada satu lagi cara
CARA ke 5 Emailkan Manjakuhappy Giveaway kepada 10 orang sahabat anda! owhh..boleh buat 1 email kepada 10 org ye...Jangan lupa cc kan pada manjakuhappy@yahoo.com supaya saya tau anda telah pun menghantar email tersebut. Dan beritahu saya pada komen ye.(done)

Manjakuhappy Giveaway ini bermula pada 19 June 2009 dan berakhir 30 June 2009. 10 hari aje ye, takpe kan? cepat2 jadi peserta sekarang!!!



Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung